Saturday, December 3, 2016

Highlighting R code for the web

When blogging about statistics and R, it is very useful to differentiate the body text to R code. I used to manage this issue by highlighting the code and pretty-R was a valuable instrument from Revolutions Analytics to accomplish this. However, as you may know, Microsoft acquired that company, and now this feature (dressing R code for the web) is not available anymore.

After some searching, I found this online syntax highlighter and it seems to work pretty well. Besides, it allows you to select from different styles, and you can even choose among a lot of computational languages.

2 comments:

  1. ofrece préstamos a cualquiera

    Para todas sus necesidades financieras, tome contacto conmigo. Soy un prestamista honesto y confiable. Mi oferta va desde 3600 $ a 620.000 $ .

    correo electrónico: stephannefillon@gmail.com

    ReplyDelete
  2. OFERECE PROJETOS DE FINANCIAMENTO E DE EMPRÉSTIMO DE DINHEIRO
    Olá Senhor e Senhora,
    Eu sou uma pessoa que oferece empréstimos no exterior. com o capital usado para fornecer empréstimos entre curto prazo e longo prazo, as pessoas 5000 € 50.000.000€ para as pessoas sérias que estão em necessidades reais, a taxa de juros é de 3% ao ano financeiro de empréstimos., Empréstimos para investimento, auto empréstimos, empréstimos pessoais. Eu estou disponível para atender meus clientes até 3 dias após a recepção do seu pedido, por favor contacte-me pelo endereço de e-mail: horvatovajana71@gmail.com

    ReplyDelete